15/2/08

Quan miro el cel




Recordo una nit de nena que estava de vacances amb els meus pares.

Vam anar a la platja i el meu pare em va dir 'tanca els ulls'. Mai oblidaré quan els vaig obrir.Tot era perfecte.

Em sentia protejida, el cel semblava un tel fosc, foradat per milions de llums.

El meu pare que en els seus temps mossos va ser nevegant em va ensenyar les constel·lacions i totes les estrelles i per primera vegada, estava callada. Ara quan necessito relaxar-me, miro el cel.

Suposo que ho faig perquè en algun moment fent això vaig ser immensament feliç.

12 comentaris:

Waipu Joan ha dit...

sempre aposto per la nostàlgia!

Striper ha dit...

I la inmensitat del cel relaxa.

Clint ha dit...

I si a més a més et fa sentir bé...què millor!

Txell ha dit...

M'has fet recordar moltes coses ara! Que especials son els nostres pares!

LlunA ha dit...

I es que mirar el cel és com la calma absoluta...és un regal per la nostra anima...una nit de lluna i estels....oooooooh

Petonets

SHADOW ha dit...

Jo tinc estrelletes enganxades al sostre que, quan apago el llum, brillen i m'aporten una calma bestial. Però, tot i així, em quedo amb el cel en directe, en una nit clara d'estiu (i si fos en bona companyia, ja no vegis).
Un petó

Jobove - Reus ha dit...

mirar el cel sempre ens porta pau, serà per la quietud

petons

Jo Mateixa ha dit...

Els pares, els avis, aquells que ens han vist nèixer, crèixer, formen una part tant i tant important en les nostres vides que, si més no jo, quant hi penso sento una pena interior, un nus a l'estomac.

Un peto dolça!!!!!

zel ha dit...

Osti, això de quan necessito rebaixar-me, miro el cel, m'ha arribat a dins. Me'n vaig a pensar-hi...

zel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Mirar els estels té tantes possibilitats: relaxar, somiar, viatjar, desitjar...

Anònim ha dit...

Jo també em relaxo mirant un cel estrellat...
I n'hi ha una que és la meva estrella...
Quan les coses no em somriuen... la veig a ella... i em reconforta....
Bootes.. (arturus) la meva estrella estimada!