18/2/08

AVUI ET DECLARO LA GUERRA





Avui et declaro la meva guerra.

La guerra que ja coneixes, la de cada dia, la la nostra i d'amagat.

Avui jugarem a conquistar cada racó de la casa, tacarem d'erotisme la cuina, vessarem el desig pel dormitori ...i escamparem les nostres robes pel camí deixant empremta després de cada pas.

Lluitarem amb petons, variant la textura i la intensitat. Absorbint, mossegant, llepant... buscaré bloquejar els teus llavis i dominar la teva llengua.

Ens llançarem paraules maques, frases càlides que es clavin ben endins i alguna expressió picant que posi vermell les teves galtes i et faci abaixar la guàrdia.I si aconsegueixes amagar-te, et trobaré entre els llençols, et lligaré amb carícies sense deixar forat a la teva fugida i guanyaré la batalla.

Una vegada immòbil, et reptaré en un combat d'entremaliades pessigolles.Si encara queda alguna peça cobrint-te la pell, te l'arrencaré deixant-te indefens amb sol el teu cos com arma.

Amb els teus estratagemes, els teus gestos, el teu fregament, el teu recorregut, la teva pressió... aconseguiràs al fi detenir-me i em tornaré vulnerable als teus atacs. Llavors, com cada dia confesarás que vas fingir per permetre'm avançar fins aquí i em rendiré davant el teu somriure mentre ganes.

I sempre menysprearem les altres guerres.

Les injustes, les doloroses, les que destrueixen, les menyspreables.

Les altres no, sol la nostra !

8 comentaris:

Striper ha dit...

Quina m'agraden aqyestes batalles ojala totes foren aixi.

mossèn ha dit...

aixi sigui ... salut

rosa ha dit...

Són escandaloses i volgudes aquestes "petites guerres" la guerra de l'amor però una guerra on ningú hi perd,tohom guanya, i guanya desig,estimació,i moltes pessigolles.

rosa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jobove - Reus ha dit...

ostres, ostres !!! vaig a agafar l'espasa i vinc corrent !!

petonets

SHADOW ha dit...

Quina guerra tan bonica! Encara la trobo més bella perquè jo no la puc disputar. Cuida't i a fer la guerra ;)

M. J. Verdú ha dit...

Aquest relat és ple d'amor, erotisme, passió, bellesa,...
M'encanta el teu estil

Maria Jesús

LlunA ha dit...

M´agrada aquesta guerra...ostres, a mi em fa mal el queixal però pot ser que ara quan arribi el meu nene li declararé una batalla!!! ;)

petonets