7/2/08

Superioritat?



Hi ha motius per la qual els homes són superiors a les dones o això diuen.
Al llarg de la història són múltiples els exemples de superioritat contrastada en la que podem veure com el món està fet per i per a l'home (???)
He estat recopilant motius i aquí van cinc dels quals he trobat :
Motiu 1:...............................

Motiu 2:...............................
Motiu 3:...............................

Motiu 4:...............................

Motiu 5:...............................
Crec que són suficientemenete explícits, tinc molts més, però per a què estendre'm.
Agrairé l'ajuda desinteressada dels meus lectors per trobar algun motiu més contundent que aquests.

P.D. Ho sento pels meus amics masclistes i encara més pels misògins però no puc escriure ni una sóla raó que justifiqui una superioritat de l'home sobre la dona, almenys jo no sé veure-la.

11 comentaris:

zel ha dit...

6:.......................
7:.......................
8:.......................
9:.......................
10: xgetruiomnsihywd iiosdud sñd wejku shdcschschsdisddawe w

El deu és el bo, ens guanyen en emprar un llenguatge sovint incomprensible.

Striper ha dit...

Els homes superiors anda ja aixo es cosa de algun capullo.

Marta ha dit...

Jo no crec en la superioritat, només crec en les aptituts!!! I aixó no te sexe!.

rosa ha dit...

sort que els homes no donen a llum els fills sinó el seu ego no sé pas on estaria....pels núvols? o potser la raça humana s'extinguiria...segur.
Molt bo el post.

Jobove - Reus ha dit...

els homes tenim els nostres drets que són aquests:

1________________

2________________

i el tercer per si perdem el 1 i 2

petons

Jobove - Reus ha dit...

contestan a la Rosa, si els homes tinguesim els fills, serien molt llargs i prims com a bastonets de pà

petons també a la Rosa

M. J. Verdú ha dit...

Excel.lent opinió!

Maria Jesús

LlunA ha dit...

jijijijij curiòs...si és que les dones podem amb tot!!!

Petonets

Clint ha dit...

Aiiii dones!

(què, que ningú crea polèmica cony!)

Petons!

Jo Mateixa ha dit...

L'únic que saben fer millor els homes que les dones es pixar-se fora de la tassa del water, fer els rots més forts (jo guanyo al meu home) i els pets més pudents (ell em guanya a mi)

Per la resta jo diria que estem a la par no??

:-P

onatge ha dit...

Diu que els "homes" som la prova irrefutable de que la reencarnació existeix...
Ja que tanta estupidesa en una sola vida, no és possible...

salut. onatge