19/2/08

EL OCUPA DELS MEUS SOMNIS








Sentiments trobats...Voler ser lliure,però lliurarte completament a un altre persona.

Li dono els meus pensaments, és un ocupa en els meus somnis i un convidat en els meus desitjos, quan desperto segueix aquí...


Lluito perquè no vull ser dependent, perquè no pot acompanyar-me cada dia, ni cada segon, he de ser forta.


Però són tan dolças les trovadas, tan forta la connexió i torna una altra vegada a visitar-me al doloros acomiat...


No puc evitar tornar a néixer quan està al meu costat i caure de nou quan veig que s'allunya.

14 comentaris:

Clint ha dit...

I no és una mica la vida això? Gaudeix de totes les estones que puguis i la resta...a prendre el pèl a les clientes!

robelfu ha dit...

CLIN:AIXO ES UNA DE LES MILLORS COSES QUE SE FER PENDRE EL PEL I D'ALTRES TAMBE

Jobove - Reus ha dit...

que tonto !! em pensava que era jo el que ocupava els teus somnis, seré ruc !!!

rosa ha dit...

ostres no sabia pas que tingussis un amant!!!!
enorabona

robelfu ha dit...

Té la mà Maria :QUE SI TU TAMBE

LlunA ha dit...

S´han d´aprofitar els moments bons al màxim!!! Amb la màxima intensitat!!

Petonets

robelfu ha dit...

ROSA:ES QUE TOT HO VOLS SAVER

robelfu ha dit...

LLUNA:GRACIES MACA ES FA EL QUE ESPOT

Carme Fortià ha dit...

Tenir algú al costat que t'acompanyi, no vol dir ser dependent! Gaudeix els moments dolços que la vida ens dóna!

robelfu ha dit...

Carme Fortià:t'asseguru que als gaudeixo i molt

Striper ha dit...

Uhhh aquestes situacions son molt complicades ja las he conegut. Petons.

robelfu ha dit...

Striper:que no que son precioses

zel ha dit...

Osti, vols dir que no hi ha un pelet massa de dependència? Ei, és una opinió, eh? Jo no ho voldria pas per mi!!!! Tu mateixaaaa!!!!
Petons!

robelfu ha dit...

zel: dons es precios dependre d'algu i mes si l'estimes cla que lo maco es que sigui resiproc, es chungo cuan nomes estima un