5/2/08

LA RATLLA








Sona el despertador.
Ho sents, "5 minutets més...."Obres els ulls, "quina mandra...", mires l'hora......"déu !!! m'he quedat adormida.
A penes si tens el temps just per sortir de casa, així que poses el turbo. Micció, dutxa, desodorant, vestir-se i........AHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!
Allà està, en la teva cara, travessant des del pòmul esquerre fins al llavi, una ratlla a causa del coixí.
Amb premeditació i traïdoria, sense avís previ, amb mala llet en definitiva.
Saps que només és qüestió de temps el que vagi desapareixent, però just avui no tens aquest temps.I així, marcada qual reu apunt de ser portat a la forca, treus el valor suficient per enfrontar-te al món amb la teva recent estrenada ratlla facial.
Ningú t'assenyalarà, ningú es riurà, però saps que et MIRARAN .

T'has trobat en l'altre costat alguna vegada per saber-ho?

11 comentaris:

zel ha dit...

No, però en el de la ratlla a la cara, o amb més d'una, moltes, sóc de adormir-me pels cinc minuts més de la mandra!!!!Petons,quapa!

Striper ha dit...

Ara ja et deu haver marxat no.

Txell ha dit...

A mi em passa a la panxa, em queden tots els plecs del llençol marcats. Però això en 3 o 4 minuts, fora!

I per la banda contrària, un dia vaig estar parlant amb un paiu que duia la forma d'un boto al front..... (?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿) No vaig preguntar...

rosa ha dit...

si que has dormit a gust aquesta nit...
a mi el que se'm marca són els quadrets del cuixí del sofà, quan m'aixeco semblo una "lagarta".

Al meu marit quan dormia sobre el volant de l'ambulància (mentre esperava) se li quedava marcada la W de la marca del cotxe, al front...

Jobove - Reus ha dit...

és pitjor un grà a punt de reventar

salut i petons

SHADOW ha dit...

Si tenir una ratlla marcada vol dir haver dormit i descansat a gust... visca les ratlles i que pensin el que vulguin!
Quina enveja els que dormiu tan bé... Una abraçada

ALEJANDRO MUÑOZ ESCUDERO ha dit...

Vengo a dejarte mis mas sinceros y sentidos agradecimientos por tus valiosas palabras de apoyo en mi blog.

Un fuerte abrazo y que Dios te bendiga.

Alejandro

mossèn ha dit...

ratlles ... ehm ehm ... nicotina potser ??? ... salut

LlunA ha dit...

JEJEJE Jo he vist la ratlla a la cara i l´he portat...en sortir de casa saps que la tens, desprès crec jo que t´oblides...i quan la veus a algu altre si tens confiaça rius molt!!!

Marta ha dit...

Lo pitjor del cas, es que si arribes tard a la feina no pots dir mentides!!!!!.

Molt guai el post!!!!

M. J. Verdú ha dit...

A mi m'agrada molt lo dels 5 minuts més, perquè ho faig sempre que puc.
Moltes gràcies per deixar el teu comentari al meu blog. Avui hi he penjat una poesia en català.
M'encanta que hagis copnegut la teva mitja taronja perquè és el millor que et pot passar a la vida.
Petons

Maria Jesús