9/2/08

no m'ho puc creure






Que el món no està igualat per a homes i dones és una cosa que se sap, però quan t'assabentes de coses com aquestes que citaré a continuació, només cap esperar que aquest jou acabi com més aviat millor.


Tot és una espantosa realitat de certs països sobre les dones :



Aràbia Saudita : No poden sortir al carrer sense un home, ni tan sols per una urgència mèdica.



Camerun : No poden decidir si treballen o no, el marit ho fa per elles.



Índia : La violació dins del matrimoni no està penada per la llei.



Nigèria : El marit pot pegar a la dona. A més l'adulteri ( de la dona ) està penat amb la mort.....no així en el cas de l'home.



Líban : L'adulteri de la teva dona és un atenuant posat cas que l'assassinis.



Sudan : Està ordenat per llei que la dona deu obeir al marit.



Iemen : És obligatori per a les dones l'estar sempre disponibles per al sexe quan el seu marit ho requereixi.



Nepal : Perden l'herència quan es casen a favor del marit.



Pakistan : El seu testimoni en un tribunal només val la meitat que el testimoni d'un home.



Israel : No tenen dret a divorciar-se, els homes sí.



Algunes són verdaderament increibles si pensem que estic escrivint això en el 2008.........
Bon cap de setmana.

5 comentaris:

Marta ha dit...

Impressionant!!!! Doncs si noia, així va el mon!!!!

Bon cap de setmana també per tu!!!!

Striper ha dit...

Aberrant. fastigos i com no injust.

Jobove - Reus ha dit...

ara em ficaré on no em demanen, però, la culpa la teniu valtros, a naltros ja ens està be com va aixó, si, hi començant per les mares, eduquesin als seus fills amb l'igualtat de sexes, les coses ja començerien a canviar. Heu de plantar-vos i dir prou

petons

LlunA ha dit...

Doncs la veritat és una pena que hi hagin coses així...molt trist.

moi de tiana ha dit...

és impressionant, tia!
jo flipo
i que no m'expliquin coses de cultura o no sé què, perquè has citat països de cultures diferents, i realment és fortíssim.
hi han coses que no s'entén, per culpa d'uns locus que fot no sé quant de temps van començar a inventar-se lleis de sonats, els molt fills de puta...
bueno, això noia, perdona, que m'he exhaltat una mica
és l'espècie humana, oi?
fortíssim