21/2/08

Des de quan...











Fa quant vaig començar a viure de veritat?


gaudir, estimar, , córrer, transpirar, veure, abraçar-, abraçar-te, mirar al cel, escriure, pintar, tancar els ulls i ballar, vestir-me per a mi, desvestirme per ell, i tornar-me a desvestir, usar les meves mans per expressar, mirar i provocar, córrer sense rumb fix, mullar-me en la pluja, prendre un vi, dir-te en comptes de suposar, besar-te les parpelles humides, voler-me i aprendre a voler, fumar i deixar de fer-ho, viatjar immòbil, obrir-me al que vindrà...


Des de quan no ho he fet?


no ho se.


No fa molt de temps crec jo... no gaire i vull més!!!

11 comentaris:

Striper ha dit...

Jo també vull vivim dons sota la pluja m'agrada i sense paraigues.

-- ha dit...

muchas veces olvidamos la primera vez que hicimos algo :)pero que nos impide volver a hacerlo si queremos?

mossèn ha dit...

bo, molt bo, boníssim ... salut

rosa ha dit...

quan les coses ens van molt bé sempre en volem més,però quan van maldades....

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Ai, que això no s'ha de deixar de fer mai. Després perdràs el ritme, i costa molt d'agafar. Per tant, val més passar amb poc, que amb gens, i voler-ne més i més i més...

Jobove - Reus ha dit...

robelfu, ara en fico on no em demanen, però tu estas enamorada, molt enamorada i a mes a mes has sucat !!!

salutacions i molts petons

robelfu ha dit...

Striper : donç au a nem a viure
Patry:nada siempre hay que intentarlo
mossèn: com tu
rosa:tambe volem mes pero de les bones
Jo Mateix: jo amb vull mes i mes i mes...
Té la mà Maria :donç si estic molt enamorada i amb lo de sucar pensa malament i encertaras

Jesús M. Tibau ha dit...

Una bona colla de verbs que val la pena practicar per a viure millor.

LlunA ha dit...

M´encata viure la vida...en profunditat...quan aconsegueixo treure tot del cap, tots els problemas i miro la vida, la sento...ummmmmmm increible!!!

petonets

zel ha dit...

Avui, i des de fa dies, tot ho veig amb molta, molta boira....molt gris...molt decebedor...

Carme Rosanas ha dit...

Començar a viure. A vegades comencem tard, a vegade s recomencem més d'un cop, però potser precisametn per això ... vinga a viure intensament!