25/2/08

Els llibres













Després d'acabar un llibre, m'aixeco i busco a cadascun dels prestatges de la biblioteca un altre tresor que devorar.

Influïda pel meu estat d'ànim escullo un, un altre o rellegeixo aquelles fulles que em van provocar tant plaer.

Bella; unes vegades per la seva delicadesa i subtilitat, altres per un bany de contundència, valentia i opinió. Però mai trencadissa.

Així entra en mi a través dels meus ulls i em reconforta amb sol la seva presència inundant la meva sala de calma blanca.

Gairebé sense fer soroll llisca pel meu interior i m'eleva a altres escenaris únicament possibles en la imaginació.

Amb les paraules com a mitjà de transport vaig fent parades en el deliri, l'emoció, l'entusiasme, la il·lusió, el disbarat… dirigida per una força estranya que aconsegueix treure'm de la realitat i enriquir-me cada dia amb pàgines carregades d'enginy.

Un dia després d'un altre caic en les seves xarxes, desitjosa que m'abrigui, m'enredi entre les seves frases i m'enfonsi en un confortable llit de sensacions.

5 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

està descatalogat, però si el trobes "Helena de segona mà" del Manel de Pedrola

petonets

Jesús M. Tibau ha dit...

Us informo que el passat diumenge vaig incloure l'enllaç a un dels vostres ppsts ala secció Blogs degustaci´´o del meu blog.
Salutacions

Striper ha dit...

A mi també m'encanta la lectura que em transporta a dins de la historia del llibre.

LlunA ha dit...

Un llibre és màgia....m´encanta!!!

Petonets

Anònim ha dit...

Ostres Que difícil és... Té la mà, trobar llibres de Pedrolo que no siguin els de mateixos d sempre...

Llibres, uns amics fidels i segurs. No podria viure sense ells.