29/11/07

quins collons!!!!!!










Part penjant que tenen els homes a cada costat del penis.
no obstant això, tant o més estimats per l'home, doncs la seva presència o absència determina l'homenia.
Altres maneres de nomenar-los són:
Testicles, gònades, ous de peix, cocos, turmes, els subordinats del Penis Cocos, pilotes, ous, ous de peix, tanates, les nous, els bessons, els companys de tota la vida, els amics, les boles, els orfenets, les joies de la família, les borses d'or, els lleters, els yahoos, els baixos, les pokébolas, els fills de la polla, els balins, les dragon balls, els regidores, les arrecades reials.

La seva mida ha estat relacionada amb l'estupidesa ,que si grans, que si grossos . La seva importància és vital per a l'existència de l'espècie doncs és allà on s'emmagatzemen les cèl·lules espermióticas que donaran vida a nous éssers, aquests mateixos que li faran desitjar tallar-sels quan se'ls vinguin a inflar en la seva etapa adolescent.


Una puntada de peu en els collons fa mal bastant més que una en una altra part del cos, sumant el dolor a la humiliació. ¡manda cojones !.

Toro sense collons és bou, poltre sense collons és cavall de fira i home sense collons és...

Si teniu collons poseu alguna cosa collonuda

13 comentaris:

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

T'has deixat els pinyolets. T'aporto dues curiositats.
Tinc un amic, força gran, uns 80 anys, que va estar a la Segona guerra mundial lluitant contra els alemanys quan van entrar a l'antiga Unió Soviètica. Espardenyetes, paper de diari per mitjons, etc. Saps com ho van fer per no perdre els peus per congelació? Dormint en rotllana i col·locant els peus als testicles del següent per tal de mantenir-los calents. I la segona: curiosament, tot i l'escalfor que desprenen, l'escrot que els protegeix està a 2ºC per sota de la temperatura corporal perquè si no els espermatozous es moririen.
Ara, buf, quina sensibilitat quan una mà o una llengua amiga els saps acaronar!

robelfu ha dit...

jo mateix:molt interessant.jo tambe intentare ficar als peus als cucous del meu marit perque se mescalfin jajaj una abraçada

Jo Mateixa ha dit...

Ostia nena, quina currada, saps que més de la meitat dels noms que has dit no els he sentit mai :-( serà que no parlo gaire dels collons, jejejejeje.

Un pots molt cultural i divertit alhora, felicitats :-)

Petons!!!!!

rosa ha dit...

T'has passssssssaaaaaaaaattt!!!
Bona informació ara ja poden anar junts el meu post del penis amb el teu de collons.
No sé perquè però sempre m'agradat més la paraula collons que cojones, no ho sé però sembla més fina dir collons o potser és que l'he sentida més.

Hauriem d'estimar més aquesta part del cos de l'home, acaronar-la més,llepar-la més ells senten molt en aquesta part del cos...i a més també ens dóna sorpreses i ensurts.....

Carme Rosanas ha dit...

Doncs sí potser els hauríem de cuidar més, oi?

De fet com que tenen per rival i veí el senyor penis a vegades o molt sovint és ell que s'emporta massa el protagonisme per a les llepades i per a les carícies de tota mena.

SHADOW ha dit...

Hi ha molts homes que xulegen de tenir molts collons i en realitat els tenen de la mida d'un pardalet... clar que no estic parlant dels collons que tu parlaves ;-)
Petons

Striper ha dit...

Collons quins collons, uf els meus son mes macos Ala!!!!

robelfu ha dit...

JO MATEIXA:gracies bonica me divertit mol.

ROSA:donç per agradarte mes els collons el jones sempre el tens a la boca jajaj.A mi m'ancanten els collonets.

CARME r:donç ala carme ja saps, em de jugar una mica mes en ells.

SHADOW: diguem de que presumeixes i et dire de que careixes.

ESTRIPER: aixo es tindria que veure per poder opinar no creus?

zel ha dit...

I els webs, què, eh? A mi la veritat m'emprenyaria tenir tanta cosa penjant, què vols que et digui...i,,jollons, que n'hi ha que no es poden ni mirar... Petonis sense collonis

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Escolto, no ho facis, però, amb els peus gaire freds, que no acostuma a agradar a cap marit ni a cap collonet.

robelfu ha dit...

ZEL: a mi tampoc m'agradaria pero amb un bon eslip es solusiona no?
una abraçada guapa
YO MATEIIX:al meu marit al principi s'acollona pero al cap de poca estona li encanta. un peto bona nit

Josep Manuel López Gifreu (Pep Barbagelata) ha dit...

Vaja tocada d'ous, doncs. heheheheh

mossèn ha dit...

bonica perspectiva ... salut