27/11/08

Estimar-te



Estimar-te com jo ho faria; sense límits, sense flaqueses, sense raó...

fonent el teu cos amb el meu, recorrent lentament cada porus de la teva pell, esquinçant aquest desig tan salvatge de tenir-te...

a poc a poc, molt lentament, fins a arribar a embogir...

Confonent l'amor amb el desig;

alimentant-me del teu alè, de la teva set;

devorant sense pudor el teu sexe des de la meva essència de dona...

Estimar-te així, d'aquesta manera;

perdent el control i el seny;

la raó i la mesura, lliurant la vida en cada petó, en cada xiuxiueig que crida, desesperadament, el teu nom, trencant un eco de gemecs que demanen clemència a uns ulls que, excitats, es claven -innocents, enamorats- en les teves pupil·les...

Estimar-te així; amb tendresa, amb innocència, amb la vida;

estimar-te així, com jo ho faria...

10 comentaris:

- assumpta - ha dit...

És així com s'ha d'estimar ... ho descrius perfectament ... tal com també "jo ho faria ..."

Striper ha dit...

Qui no voldria ser estimat aixi..Petons.

LlunA ha dit...

Estimar en el sentit més ampli! Increible!

Carme ha dit...

Estimer del tot, de veritat! té raó l'Striper qui no voldria ser estimat així i jo afegeixo i qui no voldria estimar així, també!

Marta ha dit...

Aixi es com vull estimar i que m'estimint...
mils de petons.

mossèn ha dit...

començo a suar ... salut

òscar ha dit...

estimar com hem d'estimar. perquè, molts cops, hem estimat d'altra manera? potser perque no estimàvem?

zel ha dit...

Disfruta d'aquesta sensació, mentre el cos i el cor t'ho demanin, bonica...

Anònim ha dit...

酒店兼職 酒店打工 打工兼差 台北酒店 酒店兼差 酒店經紀 禮服酒店 酒店工作 酒店上班 兼差 酒店應徵 酒店 打工兼職 打工

Anònim ha dit...

酒店經紀 酒店打工 酒店工作 酒店上班