2/12/08

Una dona


Una dona exquisida no és aquella que més homes té ls seus peus, si no aquella que té un sol que la fa realment feliç.

Una dona bonica no és la més jove, ni la més flaca, ni la que te el cutis més fi o el cabell més cridaner, és aquella que amb tan sol un somriure i un bon consell pot alegrar-te lavida.

Una dona valuosa no és aquella que té més títols, ni més càrrecs acadèmics, és aquella que sacrifica el seu somni per fer feliços als altres.

Una dona exquisida no és la més ardent, sinó la que vibra al fer l'amor només amb l'home que estima.

Una dona interessant no és aquella que se sent afalagada per ser admirada per la seva bellesa i elegància, és aquella dona ferma de carácter que pot dir NO.

I un HOME........

UN HOME INTEL·LIGENT és aquell que valora a una dona així....

La dona va sortir de la costella de l'home, no dels peus per ser trepitjada, ni del cap per ser superior...

sinó del costat per ser igual, sota del braç per ser protegida, i al costat del cor per ser estimada...

16 comentaris:

Carme ha dit...

Em sembla un escrit preciós. pe`ro em deixes posar-hi un però? No sé si cal arribar a sacrificar o renunciar precisament als somnis. Les dones, les mares, i també alguns homes intel·ligents sacrifiquem o renunciem a moltes coses i em sembla molt valuós i preciós fer-ho per amor. Però als somnis? no seria renunciar una mica a ser tu mateixa?

Jesús M. Tibau ha dit...

d'acord

Lansbury ha dit...

Eixa es la verdadera dona.Sols una cosa mai se renuncia als somnis tan sols es van ficant coses mes importants al davant pero sempre s'espera conseguirlos. Un bes

Striper ha dit...

M'arribat molt endins realment precios.

Eli ha dit...

Molt maco... Crec que es mereix un premi!!! Va, vinga, passa't per casa!!! ;-D

MIAMIMEMATA ha dit...

Hola Rosa, hasta hoy no había escrito nada en tu blog solo me dedicaba a leer pero la verdad que el post de hoy me ha gustado mucho y no podía dejar pasar la ocasión.
A10

rosa ha dit...

una dona és un ser especial, que la fa especial aquells que l'estimen perque és com és.
Una dona especial és aquella que s'estima a ella mateixa.
Jo em considero una dona especial perque tinc el que vull i em tinc a mi mateixa.

mossèn ha dit...

evidentment, jo no soc intel·ligent !!! ... salut

zel ha dit...

Jo tampoc renuncio a res per tenir cap home, però entenc i comparteixo molt del que dius.

Sara ha dit...

Rosa
jo tambe vull ser una dona d'aquestas!!!!.
petons

Laura ha dit...

Molt maco. Penso que sempre cal renunciar a alguna cosa pel fet de triar un camí concret a la vida i no un altre. Totes les tries comporten renúncies i consecucions. De tots dos, home i dona. M'ha arribat molt, aquest escrit. El passaré.

- assumpta - ha dit...

Si realment ho fas a gust, no és una renúncia a res, és una decisió compartida. En aquesta vida cal aprendre a dir que NO.
Hi estic d'acord. Preciós!

rebaixes ha dit...

Com que entro per primera vegada gràcies a la bondat de consell de Jesús Mª, posaré un senzill anagrama de ARMONIA -- AMOR N'hI hA - El post que he llegit magnific.El suscric.Anton.Tornaré.

Anònim ha dit...

酒店兼職 酒店打工 打工兼差 台北酒店 酒店兼差 酒店經紀 禮服酒店 酒店工作 酒店上班 兼差 酒店應徵 酒店 打工兼職 打工

Anònim ha dit...

酒店經紀 酒店打工 酒店工作 酒店上班

Meow ha dit...

All businesses in today's world, whether small, medium or large, cannot ignore that simple golden rule. Press and media attention is available for all businesses in some meaningful way.

Our press release distribution service will get you the press and media coverage you need.

press release distributors
ben 10