20/12/08

El meu particular arbre de nadal


Jo vull en aquest Nadal poder armar un arbre dins del meu Cor i en ell penjar:
Els noms dels meus amics. Els que viuen lluny i els que viuen a prop.
Els antics i els més recents.
Els que veig tots els dies i els que rares vegades veig.
Els que sempre recordo i els que a vegades oblido.
Els de les hores difícils i els de les hores felices.
Els que sense voler vaig ferir i els que sense voler em van ferir.
Aquells que conec profundament i aquells que conec poc.
Els meus amics humils i els meus amics importants.
Els que em van ensenyar i els que potser una miqueta, van aprendre del mi.
Vull que aquest arbre tingui arrels profundes, perquè els noms dels meus amics mai s'acabin...
Bones festes a tots i un petonàs

33 comentaris:

novesflors ha dit...

M'agradarà ser un dels que hi són, al teu arbre.

Carme ha dit...

Jo també m'apunto a ser al teu arbre! I tens raó, tots els amics siguin com siguin tenen un gran valor.

- assumpta - ha dit...

Si hi tens un petit lloc, m'agradaria de formar-hi part en el teu arbre.
Pels amics de sempre, pels nous ... un petó !
Bones Festes !!!

MIAMIMEMATA ha dit...

Hola Rosa me apunto a tú árbol, me gustaría publicarlo en mi blog para el día de navidad así que te pido permiso (con tu dirección, nombre, etc...),no soy muy bueno para este tipo de escritos, porfa dejameeeeeeeeeee.
A10 i BONES FESTES

òscar ha dit...

molt bones festes. i excelent arbre aquest amb tanta gente t'envolta

Striper ha dit...

Bones festes també a tu, a mi també m'agradaria estar a un raconet del arbre.

Josep Lluís ha dit...

Si encara hi ha espai, puc?. Jo també vull estar al teu arbre, com tu al meu, és clar.

Petonàs nadalenc.

Marta ha dit...

Rosa
Nomes..desitjar-te que siguis molt feliç, no nomes aquests dias, SEMPRE.
Mils de petons sempre per tu.

zel ha dit...

Preciós, reina, jo hi vinc a viure d'okupa, al teu arbre. sé que m'hi sentiré bé.... bones diades, moments, dies, mesos, vida!!!!

Clint ha dit...

petons per tu!
bons pentinats! ai no! bones festes!!!!!!

Patry/Icia ha dit...

jo vull una branqueta d'aquest arbre tan bonic :) Molts d'anys!

LlunA ha dit...

Un arbre preciós!
Bon Nadal!! Bones Festes!!
Molts petonets
:)

david santos ha dit...

Quería desearte una feliz navidad y que siendo amigos en el 2009!

Abrazos y no bajes los brazos nunca.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

És increïble que la natura demani a crits ajuda, però més increïble és que ningú l'escolti !!bones festes!!

Salva Piqueras ha dit...

M'ha encantat el teu arbre!

Bones festes!

Maria Jesús ha dit...

Bones Festes, Robelfu. Espero que les passis en companyia de les persones que estimes

mossèn ha dit...

bones festes !!! ... salut

Marta ha dit...

Rosa
aquet any a casa meva el arbre s'ha quedat verd, pero de veritat, el vaig posar i alla s'ha quedat sensa un sol adorno, jajajajaja.
tambe fa patxoca, que vols

petonets per tu.

Anònim ha dit...

ESTAN BONITO A MAR Y SENTIRSE AMADA
QUE EN ESTE MUNDO NO HAY NADA
A LO QUE SE PUEDA COMPARAR
A UN HOMBRE SE LE QUIERE SI ES UN HOMBRE Y ESO ES PARA EL QUE LAS MANOS LAS UTILIZA PARA ACARICIAR, PARA TRABAJAR,PARA HACER EL BIEN Y NUNCA NUNCA PARA MALTRATAR.
A UN HIJO SE LE QUIERE A CAMBIO DE NADA TANTO SI ES BUENO COMO SI NO
ES FRUTO DE NUESTRO A MOR O DESAMOR PERO NUESTRO.AL QUE POR TRAERLO AL MUNDO DAS LA VIDA Y TANTAS VIDAS COMO FALTA HICIERAN DARIAS POR EL. SI ROSA COMO MUY BIEN DICES TE QUITA LIBERTAD TU INDEPENDENCIA. PERO HAY ALGO MAS HERMOSO EN LA VIDA QUE VERLOS CRECER. PUES SI SI LO HAY VER QUE
CON TODAS TUS PENAS,CON MUCHOS ESFUERZOS,PERDIENDOTE MUCHAS DE LAS COSAS QUE CUALQUIER MADRE CON UN HOMBRE BUENO A SU LADO NO SE LAS PIERDE POR QUE PUEDE ESTAR EL CIEN POR CIEN PENDIENTE DE SU EDUCACION Y A SI Y TODO TIENE UN BUEN HIJO O BUENOS HIJOS COMO EN MI CASO QUE POR CADA LAGRIMA QUE E DERRAMADO DIOS ME LOS A REFORZADOS LOS HA PROTEGIDO Y YO AHORA CASADOS LOS MIRO Y PIENSO QUE POCO LOS E DISFRUTADO, PERO QUE BIEN EN LO POCO QUE E PODIDO LOS E EUCADO Y ESO QUEDA PARA MI SI FEO ESTA EL SENTIR DEMASIADO ORGULLO PERO QUE ORGULLOSA ESTOY DE LOS MIOS AHORA DISFRUTO DE MIS NIETOS Y LES CONSIENTO TODO LO QUE NO PUDE HACER CON MIS HIJOS, AÑORO TANTAS COSAS QUE PUDE HABER HECHO Y NO PUDE PERO DE LO QUE NUNCA ME ARREPENTIRE DE HABER TRAIDO AL MUNDO A MI MUNDO MI UNIVERSO MIS HIJOS. DISFRUTAR DE LOS VUESTROS TODO LO QUE PODAIS PUES EL TIEMPO PASA CANTANDO Y A QUI EN ESTA VIDA HAY QUE SABER BAILARLO. UN BESO mbf

Núr ha dit...

Bones festes a tu també, Robelfu!
T'ha quedat un arbre preciós! :)

Anònim ha dit...

酒店兼職 酒店打工 打工兼差 台北酒店 酒店兼差 酒店經紀 禮服酒店 酒店工作 酒店上班 兼差 酒店應徵 酒店 打工兼職 打工

Anònim ha dit...

酒店經紀 酒店打工 酒店工作 酒店上班

Anònim ha dit...

money advanceonline business

lowderwin ha dit...

website how to makeaddicting games
Im so in love whit this chapter because, this event lift my heart up to the point where I couldn’t hold it back down to its original place, sam just made my day! I think im in love with sam! Because she is a romantic girl that I would want to make love with. Oh! Sam is so in love with david but now their going make true love their so in love..

Anònim ha dit...

Professional Recruitment For CandidatesHGH
I think that in this chapter Sam got the right to not go to Kris party because of what she did to her I think that it’s stupid of her just to call her and tell her that she is inviting her to her party. I think that Kris is just using her to get popular too just like the other people in school.

lowderwin ha dit...

Fortbildung Muenchenbuy facebook fans
Tree was helping grandpa get in his Santa Clause suit. Well, I felt sorry for him when I heard the story of his Christmas in Vietnam. How he couldn't see all the celebrations and had to stay in the hospital.

Anònim ha dit...

cheapest website designweb development programs

Anònim ha dit...

invoice financingcoffee machines johannesburg

Anònim ha dit...

coach hire costshomes for sale in Nashville

Anònim ha dit...

übersetzung Deutsch Französischhandmade leather jackets

phongcachtresexy ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
phongcachtresexy ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.