30/4/08

IOGA







Aquest matí he trobat una notícia en la qual diuen que aquesta és l'última tècnica, en USA per prevenir i eliminar arrugues.

Res d'operacions, ni de botox, es tracta del IOGA FACIAL.

Al·lucinant, la tècnica consisteix a posar-te davant d'un mirall (almenys al principi) i començar a posar cares... (com la noia de l'anunci de crema facial masculina...).

Es basa en els mateixos principis que el ioga normal, segons el qual si s'exerciten els músculs, aquests es tonifiquen, per la qual cosa s'aconsegueix una cara sense arrugues.

Jo no sé si funcionarà, però estic per intentar-ho...

A algú li ha funcionat aquesta excepcional tècnica? fins i tot existeixen diversos llibres sobre això.

Me'n vaig a comprar un...



10 comentaris:

Striper ha dit...

De fet no m'amoina gaire el tema nomes m'amoinaria si se em perpetues una arrugada. ah perdo volia dir una arruga.

LlunA ha dit...

jejjee doncs ho haurem d´intentar!! encara que ara per ara no ´m´ho miro molt això de les arrugues....

petonets

mossèn ha dit...

ara mateix m'hi poso ... salut

Martha! ha dit...

amb 18 anys el tema de les arrugues no em preocupa, pero vaig sentir a paarlar sobre això i ho vaig prvar: les arrugues no sé, però el etress si que sen va un poquet...

un petó!!

rosa ha dit...

i tant què funciona!!!!!malgrat la genàtica, tinc una germana de 52 anys que ningú ho diria,SERÀ EL IOGA?
Jo vaig practicar durant 10 anys aquesta tècnica i crec que per la meva edat i haver tingut dues filles, no estic gens malament....ni cartutxeres, ni cul gros...serà la genètica o els polvos....jejeje

Josep Lluís ha dit...

I pensar que quan érem petits ens castigaven per fer llengots...

M.TeReSa ha dit...

jajajja, que bona !!!! ja et veig cada mati fen exercicis davant el mirall, dons mira jo fa temps havia sentit que anava molt be el pronunciar les vocals gesticulant de forma exagerada, es veu que així s’exercita tota la musculatura de la cara i les arrugues passen de llarg.
En fi qualsevol idea es bona si la finalitat també ho es, no?
Una abraçada.

M. J. Verdú ha dit...

Doncs ja em diràs què tal el llibre

zel ha dit...

Doncs ho he provat i.... he hagut de plegar, perquè em venien les ganes de riure i de plorar, fent cares, pla en surten d'arrugues, coi!!!! Va, ho intentaré de nou, sigui per la pell. Petons de pont (estic refeta...i amb dos quilos més)

Anònim ha dit...

en vaig veure una notícia o un reportatge breu a la tele!!! em va fer tanta gràcia! ho feia una noia japonesa, per aquí a la península, no recordo on! l'únic és que et fan fer unes cares de pallassa que fan por! i jo crec que, fins que t'hi acostumes i aprens a relaxar-te tot i les ganyotes (com bé correspondria a una sessió de ioga) et fas uns bons panxots de riure! hahaha

en fi... potser sí que et treu els nervis i l'estrès, prò tema arrugues... no ho sé pas!

petonets, bunika!