11/12/07

Meme










La carme Fortià m'ha fet arribar un nou meme, el de l'escriptori.

m'ofereix que li ensenyi la foto que tinc en la pantalla de l'escriptori del meu ordinador.

doncs ala aquí la tens, aquesta és la foto que normalment tinc en el meu escriptori.
Si, som la meva filla i jo.Aquesta foto ens la vam fer aquest estiu amb la cam , la de coses que em fa fer quan s'avorreix.

M'agrada veure a la meva nena encara que sigui en foto passem moltes hores separades, el col·legi, el treball i així sembla que la senti mes a prop , mira coses de mamas.

huy, que em poso tonta.

donç jo li paso el meme per que tambe tinc curiositat de saver quina foto han triat per el seu escritori a:

un petonàs.





11 comentaris:

rosa ha dit...

Esteu guapíssimes...m'enrecordo quan va néixer i tu em trocaves a la nit...no sabies que fer perquè no plorés....
et robo la foto.

Jobove - Reus ha dit...

tens una filla molt maca, felicitats, ah tu també ets molt maca, no sigui que t'enfadis.

has de tindre tots els moments que puguis amb la teva filla, dintre de poc volara sola

petons a les dues

zel ha dit...

Ui, quina preciositat de foto! Sort que no m'ha tocat a mi, em cauria la cara de vergonya, ara, que, sempre puc fer una mica de tramps, no? Petonis!

Striper ha dit...

No se pas quina es mes guapa si la de la esquerra o la de la dereta, recullo els deures.

mossèn ha dit...

el proper post que pengi serà per desvetllar què carai hi ha al'escriptori del mossèn !!! ... salut

Clint ha dit...

la teva filla? però si sembleu germanes!

A trompicons ha dit...

Ei que guapes esteu les dues!!!!!!

:-)

LlunA ha dit...

Esteu molt guapes totes dues!!!
Bonica foto...tendre...
Petonets

Carme Rosanas ha dit...

Molt maca la foto de les dues, i molt maques totes dues, també!

SHADOW ha dit...

una bona foto per animar el fons d'escriptori, la imatge desprèn molta tendresa, com ha de ser!
M'agrada.
Una abraçada

Jo Mateixa ha dit...

Dolça, he vist que m'has encarregat feineta eh!!!!

Jo aquest meme ja l'habia fet però mira que fa quatre dies que he canviat el fons, a veure si aquets finde puc fer-lo de nou i per que ets tu eh, ok?? :-)

Per cert, esteu guapissimes!!!!!!!!

:-)