25/3/08

Que és el que veus?






Ets capaç de trobar els nou dofins en aquest dibuix? O al que estas veient es una altra cosa!

Recents investigacions van demostrar que els nens no poden identificar a la parella que està intimant perquè no tenen la ment associada a aquest escenari...
El que ells veuen són els nou dofins...
No obstant això, la resta de les ments, ja prou corruptes, el que se'ls fa realment difícil de veure a primera vista són els dofins...
Si et resulta difícil veure els dofins abans de sis segons, vol dir que el teu nivell de corrupció sobrepassa els límits recomanables.........
I que consti que si hi ha nou dofins....

13 comentaris:

Striper ha dit...

Estic corromput lo primer que hevist es la parella despres amb mes calma els dofins.Bon Dia!

Jesús M. Tibau ha dit...

Hola, sóc un corrupte.

Clint ha dit...

ja som tres!

rosa ha dit...

ostres jo sóc infantil, doncs això si, amb molta imaginació he trobat els nou dofins.

Eli ha dit...

Ostres, jo també sóc una dona corrupte!!!
ja,ja,ja
Pero ja m'agrada, ja!!!

Té la mà Maria - Reus ha dit...

deixem-se de tonteries, tots em vist el que em vist i els dofins al mar, jajajaja

Carme ha dit...

Sis segons, dius? No, no jo n'he trigat uns quants més per a veure els dofins. Els he vist això si. Potser no estic tant perduda dins la corrupció com semblava? O sí?

mossèn ha dit...

res ... tinc la vista perturbada ... curiós, però cert ... salut

Núr ha dit...

D'acord, corrupta... quan he llegit que hi havia els dofins, els he començat a trobar... Això sí, me'n falten dos...

LlunA ha dit...

AYS...o tinc un mal dia o soc molt corrupte...jajajjaa

Jo Mateixa ha dit...

Doncs jo no he vist ni un dofi, bueno no, n'he vist un, a l'entrecuix de la noia, que es la primera cosa que he vist.

Que marranota soc no??

:-P

Bon finde guapa!!!!

zel ha dit...

He vist els dofins!!!!! La segona vegada d'entrar, ho confeso, ahir em va costar....

Maria Jesús ha dit...

Robelfu:

He posat un link teu al meu blog. Ja saps quant m'agrada el que escrius...