31/12/07

FELIÇ 2008





Ostres porto tant de temps sense escriure que creureu que m'ha tocat la loteria, doncs no, m'ha tocat treballar i moltisim .He arribat tan cansada que no podia ni pensar .
Ara tinc uns minuts i vull felicitar-vos l'any nou.

Avui es canvia de cotxe, de casa, de roba, de sabates, de mes, de look, de treball, d'any; però mai d'amics. Os he ingressat 365 dies de bona sort, alegria i felicitat en el vostre compte numero 2008. Administre-lo que no hi ha més.


Un petonàs .



FELIÇ ANY NOU.


13 comentaris:

zel ha dit...

Gràcies, moltes gràcies, és el desig i el regal més original que mai he rebut, Procuraré fer-ne bon ús. Petons i vida plena i feliç!

akairis ha dit...

molt bon any !!!!!
Cada dia, es un petit any, no es repetirà, a gaudir-lo!!!!

mossèn ha dit...

vaja, gràcies !!! ... bon any !!! ... salut

Déjà vie ha dit...

ostre ho acabo d veure al compte i he vingut corrents a agrairt'ho!!! Molt bon 2008 maca, q et porti tot alló q fa q la vida sigui un pel mes plena d colors. ;)

rosa ha dit...

gràcies jo ha ho he rebut en el meu compte a la caixa.
salut i força al canut

Té la mà Maria - Reus ha dit...

Robelfu que l'any que entra et ompli d'energies per la lluita del dia a dia, petons rodons de part nostre

Striper ha dit...

Feliç 2008 i un gran peto per tu.

SHADOW ha dit...

Moltes gràcies Robelfu!
Et desitjo un any ple de llum i somriures. Felicitats!
Un petó

LlunA ha dit...

Feliç 2008!!!

Molts petonets! ;)

Jo Mateixa ha dit...

Bonica, un pel tard la meva felicitació però diuen que els últims seràn els primers oi?? :-)

MOLT BON ANY NOU DOLÇA!!!!!!

Marta ha dit...

BON ANY!!!!

Carme R ha dit...

Moltes gràcies, i un molt bon any també per a tu. Prometo no malgastar-ne ni un i viure'ls intensament.

Jo Mateixa ha dit...

Ei bonica, on estàs, va tot be???? fa masses dies que no dius res :-(